Майкъл Джаксън с децата си на разходка в Лас Вегас | Снимка: АрхивПо 8 милиона долара всяка година получават децата на Краля на попа Майкъл Джаксън, съобщава БГНЕС.
Парис, Принц и Бланкет разполагали с огромни суми, предназначени за образование, охрана и ваканции. Отрочетата на легендарния певец живеели с баба си Катрин и харчели парите си за предварително предназначени неща. Според разчетите около 300 000 долара от наследството на младежите трябва да бъдат вложени в годишното им образование, а близо 600 000 са отделени за личната им сигурност и почивки.
Съдът определя, че наследниците на Джаксън ще получават в сметките си и по 200 000 долара годишно от даваните под наем имения на баща им.
Отделно от изброеното, Принц, Парис и Бланкет разполагат с по 15 000 долара за харчене на месец. За да може да се грижи пълноценно за внуците си пък, баба Катрин взема 1,2 млн. долара годишно.
Бански костюми с ръкави в различни дължини, необичайни дизайнерски модели, както и преплетени ремъци или ленти от плат. Това са най-актуалните модни тенденции през лято 2014. Ако тези хрумвания ви се видят прекалено ексцентрични, можете спокойно да отидете на плаж с любимия бански костюм от миналата година. Причината е, че през този сезон ще се носят всички познати видове бански костюми – бикини, танкини, монокини и моделите, представени от различни части.
Продължават да са на мода и панталоните с висока талия и горнищата тип бюстие. Яката тип бижу и оригиналните модели с "двойни" бикини обаче са водеща тенденция това лято.
Особено актуални са и белите и контрастиращите черно-бели комбинации, богатите нюанси на розово, синьо, лазурно, червено, както и яркият дизайн в стила на цветните блокове. Сред модерните принтове са екзотичните теми, пейзажи или снимки на цветя и животни, етническите и геометрични мотиви.
Носят се широкополи шапки, кърпи за глава, ленти, шапки или козирки, изработени от цветна пластмаса и слама. Най-популярният материал за тяхната изработка е цветната слама, както и сламата в естествени нюанси. Мрежестите плетени модели също са на мода.
Снимка: АрхивКинозвездата Леонардо Ди Каприо обмисля да напусне филмовата сцена и планира да съсредоточи усилията си в театъра, съобщава британският вестник "Дейли мейл", цитиран от БГНЕС.
Актьорът обмислял това решение от дълго време, но заради претоварения си график в последно време все отлагал мечтите си. Наскоро обаче Лео разкрил, че планира оттеглянето си отдавна и смята, че моментът да се отдръпне от киното е настъпил.
"Мисля да се оттегля от всичко това, говоря за наградите и пътуванията и може би, не със сигурност, но може би ще се насоча към театъра. Ако трябва да бъда честен, оглеждах се за различни пиеси и съм прочел доста. С удоволствие бих се включил в театъра. През годините съм си мислил да пробвам, но винаги се е появявало нещо друго. Мисля, че моментът да опитам вече настъпи", разказва Ди Каприо пред "Дейли Мейл". /БГНЕС/
Снимка: АрхивНайлоновите чорапи, които промениха света след като жените ги обуха, се появяват на пазара преди 75 години, напомня БГНЕС.
Първите найлонови чорапи се произведени в американската компания DuPont. Тогава се е обяснявало, че са създадени от чудотворни влакна. За много кратко време производството им става масово, а жените от цял свят признават, че обожават този артикул.
За изработката и усъвършенстването на стоката заслуга има Валас Каротерс и неговият екип. Когато найлоновите чорапи се появяват за първи път, са били сравнително евтини - цената им била 2 долара. Това означава, че в сравнение с копринените чорапи тези са били по-достъпни за нежния пол. Интересно е, че прототипът на "найлон чорапите" е показан и на световното изложение през 1939 година заедно с климатичните уреди, цветната фотография и още някои нови изобретения за онова време. /БГНЕС/
Снимка: АрхивВ днешно време хората пестят време и пари. Мислят постоянно за бюджета и не искат да губят ценни минути. Откровението е на модната икона от 80-те и 90-те години на миналия век Клаудия Шифър. "Липсва духът на 90-те години", споделя пред списание "Мари Клер" 53-годишната красавица, определяна като един от най-успешните супермодели на всички времена.
Тя разказва, че преди е имало много повече креативни хора. Моделите, модните редактори, фотографите нямали граници. Модата обаче загубила своя блясък и не е така театрална, както някога.
"При нас беше различно, защото ние бяхме основните модели. Актьорите и певците не се снимаха като лица или на корици на модни списание като сега. Днес има много колекции, много модели. Едно момиче може да е успешно два сезона и после напълно да изчезне", обяснява супермоделът.